Cumartesi, Eylül 25, 2021

Sevdiğim Anlık Hisler

Uzun süredir ertelenip durulan işler yapılıp bitince gelen "Aman canım bu muymuş? Başlayınca bitiverdi!" hissi 😏

Yapılacaklar listesi hazırlarken gelen "Önemli bir iş yapıyorum" hissi 📝

Yapılacaklar listesinde halledilen maddelerin yanına tik atarken gelen "Bir işi daha hallettim, aferin bana" hissi 👏👏👏 

Liste tamamen bitince gelen "Offff yine süperim be!" hissi 🦸🏻‍♀️

İşleri bitirip duş alıp kendimizi koltuğa/yatağa bıraktığınızda gelen ferahlama ve rahatlık hissi 🧖🏻‍♀️

Amaçsızca etrafa bakarken sevilen birini görünce içimize yayılan sıcaklık hissi 🥰

Radyoda sevilen şarkıya rastlayınca gelen "Şanslı günümdeyim galiba" hissi 🍀 

Kitap okurken dünyadan kopup başka alemlere dalıp maceradan maceraya koşma hissi 💭💭💭🧛🏻‍♀️🧟‍♀️🧙🏻‍♀️👸🏻🕵🏻‍♀️👩🏻‍🚀👩🏻‍🔬👩🏻‍🌾

Arya'nın durduk yere gelip sarıldığında gelen koşulsuz şartsız sonsuz sevildiğim hissi👩‍👧♾️ 🥰

Ve daha nice anlık muhteşem hisler 😊
Hadi siz de yazın, düşünmek bile çok iyi geliyor 😃

2 haftadır yapılacaklar listesi yapıp tamamladık tik atıyorum ve "Oh bir iş daha bitti, oh listeyi de tamamladım" hissiyatı bana çok iyi geliyor. Listeye mutlaka sadece kendim için olan en az bir madde yazıyorum. Bu hafta saçlarımın yeşil boyasını yenilemek vardı. Yataktan kalkar kalkmaz boyadım. Bir madde de Arya ile yapılacak keyifli bir madde ekliyorum. Geçen hafta kek, kurabiye ve bisiklet turu yaptık birlikte. Bu hafta için henüz bi'şey seçmedik ama buluruz elbet :) 

Listeme geri döneyim artık. Muhteşem bir hafta sonu diliyorum ihtiyacı olan herkese :) 

Şuraya radyo linki bırakayım :) 


Foto haftaiçi ailecek dışarı çıkıp ayrı ayrı eve dönünce Arya ile kapıda kaldığımız bir akşamdan. Neyseki Evrim bir yere kadar uğrayıp hemen arkamızdan geldiği için çok beklemedik 😅



12 yorum:

  1. Sanki ben yazmışım gibi okudum listeyi :))

    YanıtlaSil
  2. Bana hiç tanıdık gelmedi liste. "Bak böyle şeylerde de mutluluk varmış," dedim ama?..

    İmrensem mi bilemedim:))

    Fakat son fotoğftan ve yüzlerden ortaya saçılanları ve altındaki cümlenin içeriğini çok iyi anlarım, çok sevinirim. İşte baştaki olmasa da bu benim uzmanlık alanım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ufacık kırıntılar bile önemli şu anda benim için sevgili Buraneros :) 'An'a odaklanmaya ve o anda kalıp mutlu hissetmeye çalışıyorum. Böyle böyle çoğalacak belki de mutluluğum. Her an'ı küçük de olsa iyi hissettiren şeylerle doldurursam, kötü hissedecek zaman kalmaz :)

      Sil
  3. Tüm işler bittiğinde iki elini beline koyup "ee şimdi?" diye düşünürken "e hadi kendime bi kahve yapayım" dediğin an.
    Trafikte beklerken "o şarkı" çalınca direksiyona elinle pıt pıt ritm tuttuğun an.
    Buz gibi sabah havasına ilk çarpıldığın an.
    Hani denize cup diye battığında saçların 1-2 saniye arkandan batar ya yavaş yavaş, o an.
    Güneşin doğuşunu kaçırmadığını fark ettiğin an.
    Uzun süredir beklediğin birinin, tam da gelmeyecek galiba sanarken köşeden dönüşünü gördüğün an.
    Birini koklayarak sevdiğin an.
    Ahhhh bak: dilin damağına yapışmışken buz gibi su şişesini eline aldığın o an.
    Bisikletle giderken atkının ya da eşarbının hafif hafif uçuştuğu an.
    Herhangi birine karşılık beklmeden bir şeyi verdiğin an.
    Yıllar öncesinden bir anı, bir koku sayesinde yeniden hatırladığın an.
    Of bunlardan bende çok var be :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak bu dediğin anlarda ben çok farkındalık yaşamamışım demek ki! Bir dahaki sefere her birinde pür dikkat kesileceğim :) Sen gündoğumu deyince benim aklıma gün batımları geldi. Renkten renge, maviden, sarıya, turuncuya, pembeden kızıla dönen her bir rengi görünce gelen "Bir mucizeye tanık olma" hissini de ekleyelim listeye <3

      Sil
  4. Yoğun ve yorgun günün ardından huzurla yatağa yattığımdaki his.

    Tam da istediğim gibi bir cümle kurup yüreğimdeki hissi kâğıda döktüğümdeki mutluluk.

    Sonbahar güneşinin sararan yapraklarla dansını izlerkenki içimi saran sıcaklık.

    Mutfaktan gelen kek ya da pizza kokusunun verdiği evdeyim hissi.

    Sabahın ilk saatlerinde, doğanın ortasında durup kuş, rüzgâr, dalga, kurbağa, cırcır böceği seslerini dinlediğim anın huzuru :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutfaktan gelen kek ve pizza kokusunun mutluluğu 😍
      Sabahın sessizliğinde doğanın sesleriyle gelen huzur hissi 😍

      İyi ki sormuşum ne güzel hisleri hatırladık hep beraber ❤️❤️❤️

      Sil
    2. https://youtu.be/oHRNrgDIJfo

      Bu şarkıda aklıma geldi bu yazı :)

      Sil
  5. Senin liste de, C nin listesi de keyif verdi. Tam o esnada da linkteki radyoda Kayahan' ın "Başı boş saatlerde" şarkısına denk gelmez miyim :))))) enfesti yaaa <3 :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa çok severim o şarkıyı, dur ben de açıp dinleyeyim şimdi Momentoscum <3

      Sil

Son Günler

Salı günü yine Trabzon'daydık. HPV ve Smear sonuçlarım negatif yani temiz çıkmış. Bu güzel haber :) Ama - olmasa şaşarım - yaralar var...