Cuma, Kasım 26, 2021

Fake it until you make it*

"Fake it until you make it."

Türkçe'ye tam olarak çevirebilir miyim bilmiyorum. Üç aşağı beş yukarı "Gerçekten yapana dek / oldurana dek yapıyormuş gibi yap ya da olmuş numarası yap" gibi bir şey sanırım. 3 bira ve yüksek desibel müziğe maruz kalmış halimle bu kadar çevirebildim. Yarın yine düşünür, düzeltirim belki. 

Bu sözü ilk kez Canım Ceren'imden duydum, aldım kendime amaç edindim. Olana dek, oldurana dek olmuş gibi yapıyorum. Mesela bu gece kimseye ihtiyacım yokmuş gibi yapıyorum. Çok eğleniyormuş gibi, her şeyi bir kenara bırakmış gibi yapıyorum. İnanıyorum bir gün numara değil gerçek olacak bu söylediklerim. 



8 yorum:

  1. Bilemedim. Bence gayet güzey feykitmişsin gibi geldi :)
    Yani fotoğrafta ışıl ışıl parlıyorsun maşallah 🧿
    Sevindim keyifli olmana 😍👏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Az önce bir cevap yazmışım, yorum değil destan :)))) Burdan sildim ama sana mail olarak gelecek otamatik olarak sanırım :) Kısacası evet dün gece bu yazıyı yazdığım noktaya kadar muhteşemdi gerçekten. Yazıyı yazdığım noktada ise tamamen kendi salaklığımdan kendimi demoralize ettim ama sonra boşverip kaldığım yerden iyi olmaya devam ettim canım Cerenim 🥰❤️😘

      Sil
    2. Ben yorumlara maille üye değilim canım gelmedi ama yazmak istersen beklerim ya da boşver gitsin yapabiliriz ;)

      Sil
    3. İçimdeki iflah olmaz paylaşma meraklısına bahsetmiştim canım Ceren'im. Sadece an'a odaklanmak yetmiyor nedense, o an'ı paylaşmak ya da hissi paylaşmak da istiyorum. Biriyle paylaşmayınca eksik kalıyor diye kodlanmış kafamda. Oysa eksik kalan bi'şey yok.

      O an güzel mi? Evet!
      O an mutlu musun? Evet!
      E tamam işte! Daha ne olsun?

      Bunu içselleştirmem gerek bir an önce :)

      Sil
  2. Bana da pırıl pırıl göründün. (hatta fotoğraftaki herkesden daha fazla ışıltılı) :) <3 Ne yaparsak kendi kendimize yapıyoruz bu kesin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Momentoscum <3 Ben de bu fotoğrafların çekildiği anlarda ışıl ışıl ve çok iyi hissediyordum kendimi gerçekten :) Kızlarla anlaştık ayda bir yapacağız böyle kızkıza müzikli eğlence :)

      Sil
  3. Fotoğraf bayağı olmuş havası veriyor bence, fake kısmı kalmamış gibi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın baya gerçek olmuştu :) Bir noktada koptu yine gerçeklikle bağım ama o noktada da buraya yazarak kendime gelip devam edeyim dedim :)

      Sil

Hayat'ın yeni çelmeleri...

Dün sabah okulda rahatsızlandım, 2 kez kustum ve midem delinircesine ağrımaya başladı. Evrim beni okuldan alıp acile götürdü. Bağırsak filmi...