Perşembe, Kasım 04, 2021

"İnsanı sarsıp kendine getiren an"larda bugün...

Az önce hastaneden geldik. 

Evrim akşamüstü arayarak nefes alamadığını söyleyip onu iş yerinden almamı istedi. Nasıl gittiğimi bilmiyorum. Evrim'i aldıktan sonra da hayatımda ilk kez kırmızı ışıkta duramayıp geçtim. Önce ışığı fark etmedim, fark ettiğimde frene bastım ama duramadım. Geçip gitmek zorunda kaldım. Hastanede Evrim'e Covid testi yaptılar, EKG ve bilgisayarlı tomografi çektiler. Nefes alamadığı için hava verdiler. Evrim'e hava verilirken ben eve döndüm çünkü Arya evde yalnızdı. Hastanedeyken aklım Arya'daydı, eve döndüğümde ise Evrim'de. Arya'ya yemek yedirip ödevlerine başlattım sonra hastaneye geri döndüm. Ama o kadar dalmışım ki hastanenin girişini kaçırıp yola devam ettim. Fark edince hemen sağa çekip geri döndüm. 

Evrim'i alıp eve dönünce çok rahatladım. "Üçümüz yan yana olalım da gerisi hallolur" diye geçirdim içimden. Evrim duş aldı, biraz çorba içti, şimdi dinleniyor. Arya'nın ödevleri bitti. Sanırım ben de biraz bittim. Uzanıp dinleneceğim. 

Bugün işler karışmadan önce çektiğim sonbahar fotoğraflarımı şuraya bırakayım:







21 yorum:

  1. çok geçmiş olsun, dilerim her şey yolundadır

    YanıtlaSil
  2. Geçmiş olsun, umarım iyidir artık

    YanıtlaSil
  3. Çok geçmiş olsun. Hayatın koşturmacası içinde asıl önemli olanın sağlık olduğunu nasıl da unutuyoruz. En çok ta ben... Geçmiş olsun tekrar.

    YanıtlaSil
  4. Çok geçmiş olsun.. İnşallah en kısa zamanda toparlar.

    YanıtlaSil
  5. Çok çok geçmiş olsun. Umarım önemli birşey değildir ve kolayca atlatılır. Sağlık olsun da daha ne fotopraflar çekilir.

    YanıtlaSil
  6. <3 geçmiş bitmiş bir daha da asla tekrarlanmamış olsun inşallah!

    YanıtlaSil
  7. Umarım doktorlar sigarayı yasaklamışlardır.. Çok geçmiş olsun Evrim' e ve hepinize. <3

    YanıtlaSil
  8. ne oldu covid mi nedeni_? çok çok geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  9. acil şifalar diliyorum gelmiş geçmişler olsun inşallah herşeyin başı sağlık gerçekten de unutyoruz bunu ve hayat hatırlatıyor sarsarak bizi aslında unutulmayacak kadar önemli gelmiş geçmişler olsun kucak dolusu sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Hepinize çok teşekkür ederim. Dün gece hava verildikten sonra epeyce rahatlamıştı. Dinlenince iyice toparlandı, şu an gayet iyi Evrim. Covid testi de negatif çıktı. İyiyiz :)

    YanıtlaSil
  11. Şimdi gördüm. Geçmiş olsun, iyi olduğuna sevindim. Garip bir şeyler oluyor sanki. Benim de hiçbir şeyim yokken iki gündür önce yoğun bir sırt ağrısı eşliğinde baş ağrısı başladı. Arkasından baş ağrım hafifledi, sırt ağrım göğsüme vurdu. Eşim, kızım ısrarla doktora gidelim dese de, biraz bekleyelim dedim. Şimdi hiçbir şeyim yok. Şu vurulduğumuz aşıların yan etkileri olabilir mi diye düşünmedim değil!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mr. Kaplan, tam da dediğiniz gibi garip bir şeyler oluyor. Evrim o gece nefes alamazken ertesi gün sapasağlamdı. Hastanede oksijen verdiler, bir de ilaç vermişler. Geçti. Sebebi neydi, ne oldu, yine olur mu? Belli değil. Nedenini bilmemek de gıcık ediyor insanı.

      Size de çok geçmiş olsun. Dilerim tekrarı olmasın.

      Sil
  12. Mrs. Kedi, geçen hafta yazıma yapmış olduğunuz yorumda Deep'e gelecek haftaki Ağaç Ev Sohbetleri için önerdiğiniz "yazmak, sanat için mi yoksa toplum için mi yapılmalı" konusunda Deep, siz Mrs. Kedi ile anlaşın, haftanın konusunu bu şekilde belirleyin demişti. Eğer sizin için uygun olursa bu başlığı istediğiniz şekilde değiştirerek yada farklı bir konu belirleyerek bu haftaki tartışma başlığını siz açın. Ondan sonraki haftalarda ben de başka bir konu belirlerim. İyi bir hafta sonu dileklerimle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam o zaman Mr.Kaplan, bu hafta ben başlatayım Ağaç Ev sohbetlerini. Size de iyi pazarlar :)

      Sil

İkigai

İkigai, şu anda okuduğum kitabın adı. Kitabın alt başlığı "her güne mana ve neşe katmak".  Kısaca açıklamak için  Wikipedia 'y...