Çarşamba, Kasım 03, 2021

P.S. I Love You

Ne zaman canım sıkılsa ya da kendimi kötü hissetsem önceden izleyip çok sevdiğim bir filmi tekrar izlerim (Yeni bir film izleyecek sabrım ve olmadık filmlerle kaybedecek vaktim olmadığı için tercihimi halihazırda bildiğim, sevdiğim, beni hayal kırıklığına uğratmayacak bir filmden yana kullanıyorum). Bugün de "P.S. I love you" filmini izledim kim bilir kaçıncı kez :) Filmin hikayesi, kanser yüzünden ölen genç bir adamın ardında bırakacağı eşinin bu kaybı atlatmasına yardımcı olmak için ölmeden önce yazdığı mektuplar üzerine kurulu. O kadar güzel ki izlerken aşkla, sevgiyle, hüzünle ve umutla doluyor insanın içi. 



Holly ve Gerry'nin filmin en başındaki kavga bana çooooook tanıdık birilerini hatırlatıyor nedense :D Filmin en anlamlı sahnelerinden birinde Daniel, Holly'e kadınların ne istediği soruyor ve Holly ona kadınların ne istedikleri hakkında hiçbir fikirleri olmadığı sırrını (?!) veriyor. 

Yağmurlu günlerde battaniyenin altına kıvrılıp izlemeyi sevdiğim bir kaç filmi daha yazayım :)

  • İlk 50 Öpücük
  • Senden Önce Ben
  • Aşk Sarhoşu
  • Stajyer
  • Julie  & Julia
  • Pretty Woman
  • Başımıza Gelenler
  • Kör Nokta

11 yorum:

  1. Tatil, Sen Uyurken, Edebiyat ve Patates Turtası Derneği, Güverte, Teklif, Rosanna'nın Mezarı, Notting Hill, Benny and Joone, Fransız Öpücüğü, The Mirror Has Two Faces :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyyyy yazarken unutmuşum ama "Edebiyat ve Patates Turtası Derneği", "Nothing Hill" ve "Tatil" filmleri de var listede tabi ki :) Diğerleri tanıdık gelmedi ama hemen bakıp ekleyeyim listeme <3 <3 <3

      Sil
  2. 50 ilk öpücük :) Allahım kaç kez izledim bilmiyorum. Yine izlerim. Harika bir film. Ben mutlu sonları seviyorum. Eğer ayrılık, ölüm falan varsa filmde çok ağlıyorum modum düşüyo bana kötü geliyo öyle sonlar. Diğer filmleri izlemedim. Eğer mutlu sonlu varsa siz bana tavsiye edin :) Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Bildiğiniz gibi kendimi kötü hissettiğimde izlediğim tek film var. Yazılarımda sık sık konu etmişimdir. Amelie. Müziği ayrı güzel. İkinci bir film söylersem sanki Amelie'yi incitmiş olurum gibime geliyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amelie de gerçekten iyi gelen filmlerden birisi ama yedek filmleriniz de olabilir bence Mr. Kaplan. Amelie incinmez, hatta sizin için mutlu olur bence :)

      Sil
  4. Holiday filmi yeganedir.. ben de film boyunca başka bir ülkeden biriyle evleri değiş tokuş yaptığımı hayal ederim. :)) Bir de 3 nikah 1 cenaze :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de hep hayal ediyorum o ev değişimi mevzusunu :)

      Sil
  5. P.S: I Love You ve Julie & Julia benim de favorilerimden ama ben böyle hissettiğim günlerde film değil dizi açarım. Sevdiğim bildiğim canımın içi bir iki dizim var. Herhangi bir bölümü açar ve sanki dünyadaki en güzel yerdeymişim hissine kapılırım izlerken.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dizi açınca kendimi kaybediyorum, gecem gündüzüm birbirine karışıyor. Filmin süresi belli :)

      Sil
  6. İlk 50 Öpücük'ü tv de izlemiştim çok hoştu:) Diğerlerini Pretty Woman hariç izlemedim, bir tek PRetty Woman'da aynı fikirde değilim seninle:) onun da sebebi benim aşırı feministliğim:)

    YanıtlaSil

Son Günler

Salı günü yine Trabzon'daydık. HPV ve Smear sonuçlarım negatif yani temiz çıkmış. Bu güzel haber :) Ama - olmasa şaşarım - yaralar var...