Cuma, Kasım 12, 2021

O zaman dans...

Günler süren yağmurdan sonra bugün güneş açtı. Güneş varsa, umut var ☀️☀️☀️

Çok ilginç bir hafta geçiriyorum. Vücudum her gün başka bir noktadan hata verdi ama hepsi de bir gün içinde kendi kendine geçip gitti. Dün gözlerim inanılmaz acıyordu ama öyle böyle değil. Eve zar zor gidip saatlerce yorganın altında karanlıkta yattım. Gece yataktan kalktığımda gözlerim hâlâ çok acıyordu ama bu sabah uyandığımda iyiydim.

Zor bir haftaydı ama şaşırtıcı şekilde giderek hafiflediğimi hissediyorum. Bugün içimden durmadan dans etmek, şarkı söylemek geliyor. Bulduğum her boşluğu müzikle, güneşle, dansla, neşeyle doldurmak istiyorum.

Güneşli günlerin tadını çıkarmak gerek :)




8 yorum:

  1. Yo dostum yo ben hala senden ötürü Jolene dinleyip duruyorum. Bunu da dilime dolayacaksın şimdi. :)

    YanıtlaSil
  2. Ah Tom Jones! Şu sesin katman katman açılan volümüne bak ya.. dehşet bir adam <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tüm gün defalarca dinledim, içim neşeyle doldu :) Gel bir daha dinleyelim beraber Momentoscum <3

      Sil
    2. Ay dinleyelim valla.. :)) <3 bu arada sen Ally Mc Beal dizisini hatırlar mısın? Ah müthiş bir diziydi.. şimdilerde yok bulamıyorum. Orda kullanılan müzikler de enfesti, bir tanesi de buydu :)

      Sil
    3. Evet hatırlıyorum o diziyi güzeldi gerçekten, tüm eski diziler gibi :)

      Sil
  3. Tom Jones... Eskimeyen güzellik:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günlerdir dinleyip dinleyip keyifleniyorum Mr.Kaplan, kesinlikle eskimeyen bir tat var :)

      Sil

Son Günler

Salı günü yine Trabzon'daydık. HPV ve Smear sonuçlarım negatif yani temiz çıkmış. Bu güzel haber :) Ama - olmasa şaşarım - yaralar var...