Pazar, Aralık 12, 2021

Ağaçta Bir Kedi

Çok mutluyum!

Çünkü biz bugün ailecek bir kedinin hayatını kurtardık :) 

Sabah 10.00'da Arya'nın karate kursu vardı, 9.40 gibi evden çıktı. Eve geldiğinde ağlıyordu. Kursa giderken yolda ağaçta kalmış bir kedi görmüş, dönüşte yine görmüş aynı kediyi ağaçta. "Kedi miyav miyav ağlıyor, gel pisi pisi, kucağıma atla dedim ama korkmuş inemiyor. N'olur anne kurtaralım kediyi." diye ağlayınca Arya, giyinip çıktım. Ağaç, orman şefliğinin bahçesinde, Arya tabelayı okumuş bana söylemek için. Gittim, gerçekten kedi kalmış ağaçta. Aradım itfaiyeyi, önce açılmadı telefon, 112'yi aradım, itfaiyeye bağlayamadı. Yangın olsa yancaz haber verene dek. Neyse 110 üzerinden ulaştım. "Biz indirmiyoruz genelde, kediler korkup çıkıyor ağaca sonra iniyorlar. Kedi ağaçta kalmaz zaten." dediler. Peki dedim 2 saat sonra hâlâ burdaysa yine arayacağım. 

2 saat sonra gittiğimde kedi hâlâ aynı yerdeydi. O sırada orman şefliğinde çalışan biri çıktı binadan, durumu anlattım. Dün akşamüstüden beri orda, ben dün iş çıkışı sesini duymuştum ama iner diye düşündüm." dedi. İtfaiyeyi aradı, ulaşamadı. Belediyeyi aradı, zabıtalar ilgileniriz dedi ama ben pek inanmadım.

Eve gelip Evrim'de tekrar itfaiyeyi aramasını ve ikna etmesini istedim. Tamam indireceğiz hemen demişler. Yine emin olamadım 1 saat daha geçti, yine gittim veeeee mutlu son! 


Gerçekten gelip indirmişler ve kedi bıraktığım mamaları da yemiş. Tam ağacın karşısındaki market çalışanı beni ağaca bakarken görünce, "Kediye bakıyorsanız, itfaiye gelip indirdi ağaçtan" dedi ve yüreğime su serpti :) 


Candan Erçetin - Kedi 

21 yorum:

  1. Tam film gibi.
    Bir can kurtulmuş az mı... sevinir insan elbet.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi ki kurtuldu kedi ve mutlu sonla bitti bu film :)

      Sil
  2. Harikasınız. Ne mutlu yaramaz kediciğe ki sizin gibi bir aileye denk gelmiş. :)

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. Kesinlikle neşe kattı kedinin kurtuluşu günümüze :)

      Sil
  4. Ah süper. Yaşasın KuyruksuzKedim <3

    YanıtlaSil
  5. Tabii ki alkışlar Arya'ya ve Kuyruksuzkedi'ye, ısrarcılık ve takipçilik muhteşem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Büyük alkışı Arya hak ediyor :) Kedi kurtuldu diyene dek bir dakika bırakmadı işin peşini :)

      Sil
  6. Ne güzel kurtarmışsınız. Bayağı uğraşmışsınız kedi için. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke o kadar uğraştırmadan, üzmeden hemen gelselerdi ama olsun kedi kurtuldu ya gerisi mühim değil :)

      Sil
  7. Neden direnç gösterirler ki:) Tamam kedi inebilir ama arayıp ısrar edildiğine göre birşey var işte... Neyse ki mutlu son:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Niye kızıyorum biliyor musunuz? Aynı itfaiye aracını 2-3 ay önce evlilik teklifi yapmak için kullandı burada bir itfaiyeci. Hatta haberlere çıktı. Koskoca caddede itfaiye aracı, sirenleri çalıyor, merdiven kızın balkonuna dayanmış, itfaiyeci balkondan kıza evlenme teklif ediyor, aşağıda renkli fişekler yanıyor... Evlilik teklifi için itfaiye aracını keyfi olarak kullananlar, iş kedi kurtarmaya gelince zorluk çıkarıyor. Çok ilginç bir ülkede yaşıyoruz gerçekten. Neyse ki mutlu son :)

      Sil
  8. Ne kadar güzel bir davranış. Umursamaz davranmamanız çok hoş. Bu yetkililerin umursamazlığı insanı çıldırtıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Hepimiz kanıksadık işini yapmayanları, normal geliyor ama normal değil. Herkes işini yapmalı, hepimiz umursamalıyız. Fğn ikinci kez itfaiyeyi ararken "Çattık kedili kadının tekine! Deli midir nedir ya?" diyecekler şimdi diye düşündüm. Oysa ki yanlış ve garip olan benim davranışım değil, onların umursamaz tavrıydı. Neyse ki geç de olsa yaptılar doğru olanı.

      Sil
  9. Hem kızınız hem de siz iyi ki vazgeçmemişsiniz. :)
    Bende sevindim şimdi.
    Yetkililere (!) diyecek söz bulamıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neyse ki ısrarcı olunca gönülsüz de olsa yardımcı oldular en sonunda :)

      Sil
  10. İyi ki Arya görmüş kediyi, yoksa herkes kendi kendine iner diye bekleyecekti. İyi ki varsın Arya. :)

    YanıtlaSil

Bahar Şenliği

Bu yıl 6.sını düzenlediğimiz bahar şenliğimizi dün gerçekleştirdik. Mini Mini Beşler :)  Şenlikte halat çekme, sandalye kapmaca ve çuval yar...