Cuma, Aralık 31, 2021

Yeni Yıl (mı?)

Nedense bu gece yeni bir yıla girecek gibi hissetmiyorum ama âdet yerini bulsun yeni yıl yazısını es geçmeyelim :) 

Fotolarla başlayayım :)


Biz bu akşam yemeğimizi arada sırada gittiğimiz bir cafede yedik; dönüşte de tatlı alıp eve geldik. Az sonra kendime sıcak şarap hazırlayacağım (Evrim gece 11'de işe gideceği için içemiyor). Sıcak şarabımı alıp kitabımı okuyarak girmeyi planlıyorum yeni yıla. Tüm yıl öyle huzurlu ve keyifli geçer umarım.

Gitmeden sizi Cupid'le, Santa'nın 12 ren geyiğinden biri, tanıştırayım :)


Şu arkamda duran geyikimsi ağaç kabuğu öylesine mutlu etti ki beni :)


Peki nereden çıktı bu Cupid? Bugün okuldan sonra Evrim'le sahilde yürüdük. Yolda birden önüme bir ağaç kabuğu çıktı. Ama öyle sıradan bir ağaç kabuğu değil, evrenden bana yeni yıl hediyesi! 

Herkese sevdikleriyle mutlu yıllar diliyorum. 

Umarım kendi değerimizi bilip kendimizi sarıp sarmalamayı başaracağımız bir yıl olur.

18 yorum:

  1. Bilgilendirme için çok teşekkürler. Mutlu yıllar:)

    YanıtlaSil
  2. Mutlu, sağlıklı, huzurlu yıllar, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Size de mutlu, sağlıklı, huzurlu yıllar!
      Sevgiler ❤️❤️❤️

      Sil
  3. Yeni bir yıl, yeni hedefler, yeni mutluluklar... mutlu yıllar dilerim size ve tüm ailenize:)

    YanıtlaSil
  4. Geyik başına bayıldım <3 Biz görmeye ve almaya niyet edince nasıl da arka arkaya geliyor hediyeler değil mi? :))
    Güzellikler diliyorum sana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben de yaklaşık son 10 gündür görmeye ve duymaya çalışıyorum gerçekten Momentoscum :) Hepimizi bulsun güzellikler ❤️

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Hoş da bulsun. Yani umarım biz de güzellikleri görmeye açık olabilir, can sıkıntılarımızdan çok güzel anlarımıza odaklanmayı başarabiliriz. İyi yıllar :)

      Sil
  6. Uğuruyla gelmiş yeni yıl kutlu olsun o zaman, mutlu günler getirsin. :)

    YanıtlaSil
  7. Bu yıl bende sessiz sakin bir şekilde yeni yıla girmeye karar verdim. :) Yeni yıldan tüm beklentilerimiz gerçekleşir umarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar az beklenti, o kadar az hayal kırıklığı :) Beklemeyelim, karşımıza çıkanla mutlu olmayı deneyelim. Ama karşımıza iyi şeyler çıkması için bizim de iyi şeylerin etrafında olmamız lazım. Negatiflerden, kötülerden, bize iyi gelmeyen şeylerden uzaklaşırsak iyi şeylerin bizi bulma ihtimali artabilir :)

      Sil

Bahar Şenliği

Bu yıl 6.sını düzenlediğimiz bahar şenliğimizi dün gerçekleştirdik. Mini Mini Beşler :)  Şenlikte halat çekme, sandalye kapmaca ve çuval yar...