Cuma, Aralık 24, 2021

Ortaya Karışık

Biraz ondan biraz bundan yazayım bakalım :)

Bugün Artvin için kar tatili. Dün başlayan yoğun kar yağışının bu sabah 9'a kadar süreceği ön görüldüğü için dün akşam tatil ilan edildi ama sabah güneşli ve karsız bir güne uyandık Hopa'da. Karsız kar tatili :)) Şahsen hiç şikayetçi değilim, kimsenin de olacağını sanmıyorum :))


Kar tatilini fırsat bilip Arya ile oyunlara daldık. Dün Şok markette çok güzel kutu oyunlar görünce dayanamayıp evde olmayan 3 oyunu aldım: Ben Kimim?, Kelime Oyunu (Scrabble) ve Kızma Birader. Gerçi kızma birader vardı ama değişik ve baya uzun süren bir versiyonu vardı bizde. Başlayınca bitmek bilmediği için Evrim de ben de oynamak istemiyorduk. Dün aldığım basit hemen bitecek cinsten :)) Dün kelime oyununu oynamıştık, bugün de "Ben Kimim?" oynadık Arya ile. Kızma Birader'i yarına saklıyorum ki Evrim bu işkenceden pardon eğlenceden mahrum kalmasın :))) 



Bu arada dün akşam yaklaşık 2 yıl - belki de 3 emin değilim :D - sonra ilk kez sinemaya gittik. Örümcek Adam'ı izledik. Süper kahraman filmi sevenler için güzeldi, biz beğendik :) 


16 yorum:

  1. Film çok güzelmiş :)
    Kış kendini hissettirmeye başladı gerçekten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de nasıl! Bugün sahilde bisikletimi kurduk 3 arkadaş, ellerimiz soğuktan uyuştu, burnumuz akmaya başladı, kulaklarımız neredeyse buz tuttu :)) Bittiğinde üşümekten bisikleti tutacak halim kalmamıştı :)

      Sil
  2. Kutu oyunları yıllardır vazgeçemediğim ve ailecek yapılacak en güzel aktivitelerin başında:) Bizde de monopolynin farklı birkaç versiyonu var:) Mutlu yıllar şimdiden:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz Arya'dan önce de sık sık Tabu, Trivial Pursuit, Monopoly, Cluedo gibi oyunları oynuyor ve çok seviyorduk. Arya ile tüm kutu oyunları deniyoruz, evde 100 çeşit oyun var :))

      Sil
  3. Kutu oyunları ben de gördüm, Ben kimim ilgimi çekti :))
    Bu sabah İzmir bile -2 deydi. Sonra hava değişti ve Kemeraltına gittim arkadaşımla, ah nasıl iyi geldi. Bisikletleyken giysilerin cinsi önemli. Gerçei almışsındır sen. :) Keyifli bir haftasonu olsun canım. <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdilik bisikletçi taytı, montu ve kask aldım :) Kullandıkça ihtiyaçlar netleşir diye düşünüyorum :) Sana da keyifli hafta sonları Momentoscum <3

      Sil
  4. Kar göremiyoruz eskisi gibi. :) Kutu oyunları ucuzsa alayım ben de. Eğlenceli görünüyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok uygun oyunlar, 20-50 arası fiyatları :) Eskisi gibi, diz boyu kar pek yağmıyor artık haklısın.

      Sil
  5. Kızma Biraderi çok severdim, oynamayalı epey oldu:) Çocuk büyüdüğü için biz şimdi ancak 3,5,8 falan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büyüdüyse direk Tabu, Monopoly, Cluedo, Trivial Pursuit... Bunlar büyüklere göre zaten :) 4.bulursanız direk okey ya da King :)

      Sil
    2. Orhun, anime seviyorsa Frp de sever diye tahmin ediyorum. Seviyor mu acaba? Eşimle benim en sevdiğimiz şeydi haftasonu arkadaşlarla buluşup Frp oynamak :)

      Sil
  6. masabaşı oyunları, bayılırııım :) örümcek adam ay güzeldir tabii, kar tatili mi oooo nefis nefis :)

    YanıtlaSil
  7. Kutu oyunları resmen cankurtaran! Şimdi 17 günlük bir tatil başladı ve ben 7 tane kutu oyunu aldım :)))) Bugün 3 saatlik bir maratondan demin çıktık.. Kızmabirader gerçekten güzelmiş, ben hiç oynamamıştım halbuki eski oyundur değil mi.. Ben kimimi de sevdik :) Bir zamanlar amerikan filmlerinde olurdu o oyun, şimdi tüm dünyaya yayıldı, eğlenceli..
    Ama benim favorim hâlâ UNO :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. UNO candır :)) At çantaya her yere götür, sıkılınca hemen oyna :) Bir de diğer oyunlara göre daha hızlı bitiyor :)) 17 günlük tatil deyince bir gözü korkuyor insanın ama sayılı gün şipşak geçer (Umut olmasa yaşanmaz :))

      Sil

Bahar Şenliği

Bu yıl 6.sını düzenlediğimiz bahar şenliğimizi dün gerçekleştirdik. Mini Mini Beşler :)  Şenlikte halat çekme, sandalye kapmaca ve çuval yar...