Cumartesi, Aralık 18, 2021

Yaparım, yaparım. Yaparım ya di mi?

Günün yapılacaklar listesi:

  1. Ocak ve tezgah temizlenecek ✔️
  2. Balkondaki dolap düzenlenip kiler dolabı haline getirilecek ✔️
  3. Erzaklar dolaba yerleşecek ✔️
  4. Ardiye dolabı düzenlenecek ✔️
  5. Temizlik malz. yerleştirilecek ✔️
  6. Çamaşırlar: Yıka ✔️ - Kurut ✔️ - Katla ❗- Yerleştir ❗
  7. Haftalık temizlik: Salon ✔️ - Mutfak ✔️ - Banyo ❗- Koridor ❗
  8. Market alışverişi ❗
  9. Çöpleri ayrılıp atılacak ✔️
  10. Buzluğa atmak için köfte hazırlanacak ✔️
  11. TV için yeni kumanda alınacak❗ (Aradım çarşıda ama bulamadım. Netten sipariş vereceğim. ) 
  12. Arya: Karate Kursu ✔️ - Kurabiye Atölyesi ✔️ - Ödevler ✔️
  13. Okul için 4.ünite özeti hazırlanacak ❗
  14. Kelime quizi hazırlanacak ❗
  15. Sulu köfte ✔️
Bir işi hallederken listeye eklenecek başka işler çıkmasa bitecek belki ama... Neyse fena gitmiyorum şimdilik :)) 

Enerjik bi şarkıyla işlere geri döneyim ;) 



Update: Köfteyi masada yoğurdum, tezgaha döndüm. Tezgahta bi' yumurta bana bakıyor. Yumurtayı kırmayı unutup, yumurtasız yoğurmuşum köfteyi. Normalde bir şey olmaz ama bu tarif ince bulgurlu farklı bir köfte tairifi ve ilk kez yapıyorum. Bakalım nasıl olacak 🙄 - - > Sorun olmadı 🥳

Son durum: Listeyi bitiremedim :( 
Ünlem işareti olanlar yarına kaldı maalesef.

28 yorum:

  1. Kolay gelsin. Sevgiler. Bitmeyen işler sabah mutfak temizlendi torunlar geldi öğle yemeği yedi yine mutfak temizlendi. Kek yapıldı tezgah toplandı. Torunlar resim yaptı. Masa toplandı. Cumartesi saat 17.ben pert. Sabah oğul tren garında bırakıldı. Torunlar futbol kursundan alındı. Sizin işinizde zor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Sizin de çok yoğun geçmiş gününüz. Umarım dinlenme fırsatınız olur :)

      Sil
  2. Evin işi hiç bitmez. Bazen diyorum eski zamanlardaki gibi çok az eşyalı, çok az kıyafetli, tek göz evlerde yaşasaydık. :) Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tam bitti derken en başa dönüyoruz :)) Ama nyapacsk bi'şey de yok, eninde sonunda halledilmesi gerekiyor tüm bu işlerin. Bitince gelen anlık rahatlama hissiyle avunmak lazım :D

      Sil
  3. insan bitirmek istiyor...ama aslında önemli olan bir sırası olması işlerin ve tık tık en fazla işi bitirebilmek. Market alışverişi için sanal market kullanabilirsin. ben yetişemediğimde öyle yapıyorum. kolay gelsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyle yapsam mı diye düşünüyorum şu an :) Bir bakayım sitelere!

      Sil
  4. Ben mi yazdım dedim birden :) Bitmeyen to-do listlerim var böyle.

    YanıtlaSil
  5. Bir güne birden fazla şey sığdırıyorum ben bazen.
    Aslında kendime yalnızca yapabileceğim görevler vermeliyim. Benim listeler bu yüzden eksik oluyor hep. Ve bitmiyor tabii.
    Gününüz çok yoğunmuş doğrusu. :)
    Kolay gelsiin. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Genelde bitiriyorum listeyi ama bugün yetişemedim. N'apalım, kalanını yarın hallederim artık :)

      Sil
  6. Bu liste bir evin yapılacaklar listesi mi, yoksa Kuyruksuzkedinin yapacakları listesi mi? :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hafta sonları liste çok yoğun Momentos'um, normalde Evrim'le paylaşıyoruz ama dün Evrim çalışıyordu, liste tümüyle bana kaldı. Neden bir kısmını Pazar'a bırakmadın dersen, tamamen boş olsun ki ailecek eğlenelim, dinlenelim istedim ama yetişmedi. Alışveriş işini de gece netten hallettim ama kendi okul işlerim bugüne kaldı. Ama yine de onları hızlıca halledip bugünü eğlence ve dinlenme üzerine planlamayı düşünüyorum :)

      Sil
    2. A o zaman kesin yaparsın sen diyorum.. Yaparsın <3 :))

      Sil
    3. Parça parça halledip bu akşam tamamladım. Bir dahaki listeyi daha kısa ve iş bölümü yaparak hazırlayacağım :D

      Sil
  7. bu akşama hepsi biter, aslanlar gibi, kim tutar seniiii :)

    YanıtlaSil
  8. Bence oldukça verimli bir gün olmuş :)

    YanıtlaSil
  9. Ev işleri kolay gibi görünüyor ama hiç değil. Neden bir türlü bitmiyor? Yaparsın sen kolay gelsiin :) Gerçi ben bunu yazarken bitirmişsindir sen :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Banyo temizliği ve benim okul işlerim kaldı, onları da az sonra halledeceğim. Bugün uyandığımız andan itibaren keyif yaptık, gezdik tozduk, ailece film izledik. Yani dün yaptıklarımın acısını çıkardım bugün :D

      Sil
  10. Ev işleri resmen toplanıp nankörlük cemiyeti kurmuşlar sanki. Yap yap yap asla bitmiyor. Hadi bitsin ilk yaptığın o sırada çoktan hiç yapılmamış haline dönüyor. "Ev işi yapmaya mı geldim ben bu bünyaya beh." diye atarlanıp temizlik robotu almıştım bi sene önce valla çok mutluyum. Başka neyin robotu çıkarsa da alacağım. :) Canıma hiç mi yazık değil? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle her kelimenin altına imzamı atarım :) Bizde de var robot, bir gün banyo - tuvalet temizleyen bir model de yaparlarsa değmeyin keyfime :)))

      Sil
  11. çamaşırların kaderi hep böyle..yıka kurut ama asla katlayıp kaldırma:))

    YanıtlaSil
  12. Bazı işler erteleyince güzel :)

    YanıtlaSil
  13. 2, 5, 9, 11 yapılmasın:) Yaptırılsın bence...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle mantıklı :) Ama asıl yapacak kişi çalışınca mecbur ben hallettim. Önümüzdeki hafta sonu daha dengeli bir dağılım olacağını umuyorum :D

      Sil

Bahar Şenliği

Bu yıl 6.sını düzenlediğimiz bahar şenliğimizi dün gerçekleştirdik. Mini Mini Beşler :)  Şenlikte halat çekme, sandalye kapmaca ve çuval yar...