Çarşamba, Mart 16, 2022

Hayatı Paylaşmak

Hayat paylaşınca güzel. Mutlulukları, hüzünleri, hayalleri,  yenilgileri, başarıları... 

Sadece yaşamak yetmiyor insana, paylaşmak da istiyor insan. Evrim'le 16 yıldır paylaşıyoruz hayatı. Defalarca kez ağladım göğsünde, defalarca kez güldüm kahkahalarla yanında. Günümü anlattım, gününü dinledim; rüyalarımı anlattım, izlediği -hiç ilgimi çekmeyen- dizileri/filmleri dinledim. Sonra bir şeyler oldu ve biz anlatmaktan vazgeçtik. Anlatacak bir şey kalmamıştı belki de. Başkalarına anlattık bir süre, başkalarını dinledik. Ben boş vakitlerimi arkadaşlarımla doldurdum, o da bilgisayarı ve oyunlarıyla. Zaman akıp gitti. Tam da böyle olması gerekiyordu sanırım. Konuşmayı özledik, paylaşmayı özledik, anlatılacaklar biriktirdik. Değiştik, büyüdük. Şimdi yeniden paylaşıyoruz. 

Evrim gün içinde izlediği kısa, komik, ilginç videoları atıyor, ben de bloglarda okuduğum ilginç şeyleri anlatıyorum ona. Ben gün batımlarını çok sevdiğim için Evrim evdeyse birlikte izliyoruz, değilse birbirimize fotoğraf atıyoruz. Evrim bir şeyler izlemeyi çok sevdiği için birlikte dizi ya da film izliyoruz. Her fırsatta sohbet ediyoruz. İşten güçten pek konuşmamaya çalışıyoruz çünkü ikimizin yöntemleri çok farklı, bakış açılarımız ve aynı durumlara vereceğimiz tepkiler taban tabana zıt. İş konuşursak illa ki tartışıyoruz :))) Gerek yok :D 

Bugün birlikte kahvaltıya gittik Evrim'le. Hafta ortasını hafta sonuna çevirdik, uzuuuuun uzuuuun kahvaltı yaptık :) Sonra buz gibi havada birbirimize iyice sokulup koşarak eve geldik. Tüm gün battaniye altında dizi izledik, Designated Survivor. Karşılıklı çay içip tatlı yedik :) Sonra Arya gelince ben onunla kız tavlası oynayıp yemek hazırladım, Evrim de kendi odasına çekilip bilgisayarıyla hasret giderdi :))) Az sonra Arya ile satranç oynayacaklar. Ben de duş alıp keyfime bakacağım :)

Güzel bir gündü :) Full ders ve nöbet günü öncesi enerji ve mutluluk depolamış oldum :)


10 yorum:

  1. Zamanla ve akışında kendiliğinden onarılan şeylerde var demek ki... Ne kadar da güzel.

    YanıtlaSil
  2. Çoğu şeyi paylaşabilmek önemli gerçekten. Ne güzel bir gün geçirmişsin. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özellikle de çok sevdiğim şeyleri çok sevdiğim biriyle paylaşmayı çok seviyorum. Mesela gün batımlarını Evrim'le paylaşmayı ya da Arya ile yan yana kitap okumayı :) Tek başıma da keyifli ama onlarla paylaşınca katmerleniyor sanki :)

      Sil
  3. Ne güzel olmuş, bazı yazılarında çok kendi hayatımı buluyorum. Mutluluk ışığı oluyorsun bana. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyorum ki birçok kişi benzer şeyler yaşıyor ve insan bazen gerçekten umutsuzluğa kapılıyor. Yalnız olmadığımızı bilmek; benzer süreçlerden geçen kişilerin yaşadıklarını duymak, okumak iyi gelebiliyor; umut veriyor :) Yalnız değilsin, yalnız değiliz. Bazen her şeyi akışına bırakmak ve çok düşünmemek iyi geliyor :) Zamanla düzelebiliyor bazı şeyler :)

      Sil
  4. Paylaşmanın yanı sıra anlaşılmak en çok iyi hissettiren insana. İçten ve tatlı bir yazı olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Her zaman içimden nasıl geliyorsa öyle yazmaya çalışıyorum, evirip çevirmeden :)

      Sil
  5. güzeeel :) dizi de güzel, bir bölümünde türkiye de var :)

    YanıtlaSil

NeverEnding...

Sonu gelmez sorumluluklar... Okulların kapanmasına son 1,5 ay!  Sınavlar kapıda; tüm gün sınav hazırladım. Her sınıf için reading&writin...