Pazar, Mart 27, 2022

Mini Macera :)

Anne-kız maceralarımıza bir yenisini ekledik ve bugün ilk kez yanımızda Evrim olmadan Hopa'dan Artvin'e gittik (Normalde Rize'ye ve Trabzon'a kadar araba kullanıyorum ama Artvin yolu 1 saatlik bir yol olmasına rağmen ardı arkası gelmeyen çok derin virajlardan oluşuyor ve yolun sağ tarafı doğruca nehre giden bir uçurum gibi).

Arya'nın Bilsem sınavı vardı Artvin merkezde. Şans bu ya Evrim bugün çalışıyor. Hâl böyle olunca iş başa düştü. Daha önce defalarca kez kullandım o yolda araç ama yanımda hep Evrim vardı. Evrim onsuz gideceğimiz için tedirgin oldu, başta dolmuşla gidin falan dedi ama sonuç olarak arabayla gitmemizi kabullendi.

Hava güneşli, yol açıktı. 1 saatte rahat rahat gittik. Sınav kolaymış, Arya tüm soruları yaptım dedi ama bakalım :) Giderken "Dönüşte yol kenarında durup piknik yaparız" demiştim Arya'ya; ona sandviç hazırlamıştım, kendim için de dün yaptığım yalancı kişten aldım yanımıza, 2 de ayran ile mükemmel bir mini piknik yaptık :) 




Yiyeceklerimizi yedikten sonra Arya'nın ısrarı sonucu az ilerideki patikayı takip ederek nehir kenarına indik. Arya taş sektirirken ben de biraz kitap okudum. Yaz olsa kesin nehire girerdik :)) Bir dahakine o zaman diyerek ayrıldık nehirden. Yolun geri kalanında Arya uyudu, ben de en sevdiğim şarkıların eşliğinde keyifle sürdüm arabayı.






Anne-kız maceralarımıza yenilerini eklemeyi seviyoruz :) Ara tatilde bir Zipline macerasına atılabiliriz belki 🤩 Evrim duymasın 🤫😂

20 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Yolun manzarası komple çok güzel ama o kadar virajlı ki araba kullanırken bakmak mümkün değil. Durup izlemekse çok keyifli gerçekten candan ötem <3

      Sil
  2. Anne kız fotoğrafınız çok tatlı ve fakat o dağ sırasına bayıldım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Dağlar fotoşopla çoğaltılmış gibi ama aslında tamamen gerçek :)

      Sil
  3. Manzarası gerçekten de çok güzel görünüyor... Şimdiden mutlu haftalar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Manzara büyüleyiciydi. Çok teşekkürler, size de mutlu haftalar :)

      Sil
  4. Nasıl güzel bir yermiş öyle...Siz de çok hoş çıkmışsınız beraber:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Karadeniz doğasıyla mutlu ediyor insanı :)

      Sil
  5. Manzara güzel... Keyfiniz daim olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Bu yıl anne-kız gezmekten çok keyif alıyoruz 😊🧿

      Sil
  6. Dün bizde kocaelinde Artvinliler günü vardı ona gittik. baklavalar, sarmalar, tereyağ aldık. Yusufeli kebabı vardı. tesadüf geçerken gördük , girdik ne güzeldi ürünler. bir de böyle gezsek oraları çok güzel ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karalahana sarmasını seviyorum ben de :) Yusufeli kebabı nasıl bir şey acaba? Burda genelde Cağ kebabı/döneri var ama ondan başka bir şey sanırım.

      Sil
  7. Tam bana göre bir geziymiş. Doğayı seviyorum. Piknik yerinin manzarası da güzelmiş. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğa insana çok iyi geliyor :) Her fırsatta doğaya kaçmak lazım :)

      Sil
  8. Arya'nın keyfine diyecek yok, bakışından nasıl da belli:) O bölgelerde bulundum. Yolları kötü, manzarası harikadır. Genel Müdürüm Arhavi'liydi. Sanırım anlatmıştım, ilk kez ve son kez Lâz böreği yemiştim:)) Bence Evrim duysun, yoksa durum fena:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hatırlıyorum Laz böreği deneyiminizi :)) Evrim duyar elbet de biz yaptıktan sonra duyması daha muhtemel gibi :))

      Sil
  9. Yolda giderken öyle durup da mola verebileceğin cennetten bir köşenin olması ne güzel.
    İstanbul'da bunu nasıl yaparız diye düşündüm de vazgeçtim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstanbul'da gidilecek çok güzel yerler var ama trafik insanı delirtiyor. Biz oradayken arada bir karşıya Fenerbahçe sahiline gidiyorduk. Bazen de Üsküdar'a Kız kulesi manzarası eşliğinde köfte yemeğe gidiyorduk. Avrupa tarafında da mesela Florya sahil parkı çok güzel ama araçla gitmek çok zor trafik yüzünden. Yine de eve yakın kaçış noktaları bulmak gerek :)

      Sil
  10. ooh ne güzeeel piknik kısmı ve nehir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa sürede tekrarlayıp bu kez en azından ayaklarımızı nehirle buluşturmayı planlıyoruz :))

      Sil

NeverEnding...

Sonu gelmez sorumluluklar... Okulların kapanmasına son 1,5 ay!  Sınavlar kapıda; tüm gün sınav hazırladım. Her sınıf için reading&writin...