Perşembe, Ağustos 22, 2019

Bazen

Bazen hiç istemeden kırıp dökeriz en sevdiğimizi.

Ben de kırıp döktüm en sevdiğimi. Bile isteye değil, elimde olmadan.

Hayat seçimlerimizden ibaret. Seçimlerimiz bazen kendimiz ve sevdiklerimiz arasında. Kendimizi seçince sevdiklerimizi kırıyoruz, onları seçince kendimizi.

Kendimi gözden çıkaramadığım, kendimi kıramadığım anlar çoğaldıkça sevdiklerimi kırıp döktüğüm anlar da çoğalıyor.

Elimde değil, içim böyle. İçim böyleyken, dışım başka türlü olamıyor. Zorla oldursam "ben" olamıyorum. Hep iki arada bir yerde sıkışıyorum.

Başka bir yolu olsun, başka bir "ben" olsun...

Kendimden yoruldum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hayat'ın yeni çelmeleri...

Dün sabah okulda rahatsızlandım, 2 kez kustum ve midem delinircesine ağrımaya başladı. Evrim beni okuldan alıp acile götürdü. Bağırsak filmi...