Pazartesi, Ağustos 26, 2019

Keşf-i Blogger Etkinliği

Bloglarını yeni keşfettiğim Edischar ve Taha ortaklaşa bir Keşf-i Blogger Etkinliği düzenlediler. Yeni bloglar keşfetmek isteyenlere ve kendi bloglarının keşfedilmesini isteyenlere duyurulur :)


Edit: Şuraya kocaman bir açıklama bırakmak istiyorum ki başka türlü huzursuz olacağım. Etkinlikte gerçekten güzel bloglar var. AMA her blog herkese hitap etmeyebilir. Yani kimse kendini birilerini takip etmek zorunda hissetmesin. Benim blogumda öyküler olduğu kadar, hatta daha da fazla, kişisel zırvalamalarım, hayallerim, hezeyanlarım var. Yani kafasına uymayan, ruhu daralan olabilir. Sonuçta herkes kendini iyi hissetmek için blog yazıyor, okuyor. Zorlamanın anlamı yok :) 

15 yorum:

  1. Teşekkürler katılım için :) sen de listemizdesin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim ederim ilginç bloglar keşfetme şansı yarattığınız için :)

      Sil
  2. Paylaştığınız için çok teşekkürler, elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. etkinlikten geliyorum. sizi takipteyim :)
    bloğum: https://bloggerajandasi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Keşfedilmek istememek de olabiliyor serde ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen de benim gibi ne istediğini bilememe hali de olabiliyor :)

      Sil
  5. Selaamm! Seni takibe aldım, ben de kitaplarla ilgili yazılar paylaşıyorum bana da uğrayabilirsiniz ;)

    YanıtlaSil
  6. Heey Can Uzunyol bir mim yapmış, ben özel olarak birilerini tanımadığımdan okuyan herkesi mimlediğimi söylemiştim, sen de yapsanaa :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam. Aslında gördüm mimi de cevaplar netleşmedi zihnimde henüz :)

      Sil
    2. Yanıtlarınız kesinleşince yazarsınız umarım :)

      Sil

İkigai

İkigai, şu anda okuduğum kitabın adı. Kitabın alt başlığı "her güne mana ve neşe katmak".  Kısaca açıklamak için  Wikipedia 'y...