Salı, Ağustos 20, 2019

Playlist

Ne kadar çoğunu müziksiz geçirmişim ömrümün!

En son üniversitedeyken dinlemişim doya doya saatlerce, günlerce müzik. 6 ay önce fark ettim. Nasıl olmuş da eksikliğini hissetmemişim bilmiyorum ama bir kez anlayınca müziksiz yapamaz oldum. Şimdi 7/24 -evet uyurken bile- müzik dinliyorum. Kulaklıkla yatıyorum yatağa.

Sevdiğim müziklerden başladım, yavaş yavaş yeni sulara yelken açtım. Hiç duymadığım bir sürü isimle tanıştım. Sanırım en çok da grupları sevdim. Şuraya favori parçalarımdan birkaçını bırakıyorum :)

Yüz Yüzeyken Konuşuruz - Boş Gemiler

Adamlar - Hepinize El Salladım 

Dolu Kadehi Ters Tut - Yapma N'olursun

Ve Ben - Yaşlı Amca

Bağzıları - Evleniyormuşsun Bugün 

Son Feci Bisiklet - Bikinisinde Astronomi 

İkiye On Kala - Bakkala Diye Çıkıp Sana Gelesim Var

Birileri - Halledebilirdik 


Yeni tanıştığım ve sevdiğim diğer isimlere gelince:

Can Kazaz - Sürsün Bahar

Kahraman Deniz - Böyle Sever

Tuğkan - Ele Layık

Ufuk Beydemir - Ay Tenli Kadın

Onur Can Özcan - Şarkı seçemedim, sıradan dinleyin hepsini 

Hande Mehan - Sen Beni Güzel Hatırla


Bir de eskiden de bildiğim ama bir süredir dinlemediğim isimler var tabi

Cem Adrian - Mutlu Yıllar

Can Bonomo - Kal Bugün

Gökhan Türkmen - Ben Unuturum


Şu sıralar dönüp dönüp dinlediğim parçalar bunlar işte :)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İkigai

İkigai, şu anda okuduğum kitabın adı. Kitabın alt başlığı "her güne mana ve neşe katmak".  Kısaca açıklamak için  Wikipedia 'y...