Cumartesi, Eylül 14, 2019

Kazanamadım Ama Üzülemedim de!

Katıldığım bir bilim kurgu öykü yarışmasının sonuçları açıklandı az önce. Dereceye giremedim. İlk anda çok büyük bir hayal kırıklığı hissettim ama dereceye giren öyküleri okudukça üzülmek yerine mutlu oldum. Öykülere hayran kaldım. Yarışmayı "Yerli Bilim Kurgu Yükseliyor" dergisi düzenlenmişti ve öyküler gerçekten de bu isme yakışır nitelikte!

1. olan öykü: Sanık 237
2. olan öykü: aRİN
3. olan öykü: Dünyanın Hakimi
Jüri Özel Ödülü: Vicdan

Okudukça anlıyorum ki daha katetmem gereken çoooook uzun bir yol var önümde!

5 yorum:

  1. O zaman, daha büyük bir motivasyonla, yeniden, daha güçlü! Daha yeni başladınız, çok yeni...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Durmak yok! Hayal etmeye ve yazmaya devam :) Hayallerimize kavuşmak ne zaman kolay oldu ki şimdi olsun değil mi :)

      Sil
  2. Bir gün bu güzel yazılar mutlaka ödüllendirilir, en azından biz okuyanların gözünde çok değerliler. İyi ki yazıyorsunuz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazabilmek başlı başına bir ödülken bir de okuyup değer verenler olunca 1. olmuş kadar seviniyorum ben zaten ;) teşekkürler :)

      Sil
  3. hıms bakayım. olsun ya katıl yine sen nolcak ki. daha önce var mıydı, yayınlanan öykün, veya yarışma filan ya da kitabın :)

    YanıtlaSil

Hayat'ın yeni çelmeleri...

Dün sabah okulda rahatsızlandım, 2 kez kustum ve midem delinircesine ağrımaya başladı. Evrim beni okuldan alıp acile götürdü. Bağırsak filmi...