Pazartesi, Eylül 11, 2023

Eylül Meydan Okuması #10 - #11

10- Bloğunuzun başkaları tarafından okunduğunu bilmek size nasıl duygular yüklüyor?

Ben sevdiğim blogları okurken çok mutlu oluyorum. Birilerinin de benim blogumu okurken mutlu hissettiğini düşünmek bile inanılmaz mutlu ediyor beni :) 

11- Hayattaki en zor şey nedir?

Pişmanlıktır. İnsanın içi içini yer. Tam unuttum, geçti gitti derken hortlayıverir yeniden. "Keşke öyle yapsaydım" ya da "Böyle yapmasaydım" diye diye tüketir insan kendini. Kapılmamak lazım :)

Zorluk deyince ilk akla gelen bir sevdiğimizi kaybetmek ama insanoğlu canından can kaybetse de bir şekilde devam ediyor yaşamaya. Çok zor oluyor ama oluyor. Nefes alıp vermek reflex olmasaydı acıdan unutup ölebilirdik belki ama o da mümkün olmuyor. Yine de dilerim kimse zamansız ve beklenmedik kayıplar yaşamasın.

... 

Arya artık ortaokullu! Bugün yeni okulunda ilk günüydü; anlattığı kadarıyla gayet güzel geçmiş.


Tam uyanamamış Arya :)) 


 

22 yorum:

  1. Evet pişmanlık da fena. Ama her insan mutlaka pişman olacak bir şeyler buluyor sanki. Ayrıca başarılı ve bol eğlenceli bir dönem dilerim. Hızlıca geçiveren okul yıllarını en mutlu şekilde yaşar umarım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Gerçekten jet hızıyla geçiyor sanki okul yılları...

      Sil
  2. Bir gün oturup bütün pişman olduğum şeyler için kendimi tek tek affetme çalışması yaptım. Biraz işe yaradı sanki. Herkesin haptıklarını unutup kendiminkileri hatırlamak da çok sıkıcı :D

    Arya'ya ortaokulda başarılar. Yeni okul döneminiz hayırlı olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :)

      Ben de yaptım aynı şeyi ama dönem dönem yine açılıyor eski defterler nedense.

      Sil
  3. Öncelikle Arya'nın yeni okul dönemi hayırlı olsun, başarılar diliyorum.

    Pişmanlık... Bilemiyorum, insan oğlu hata yapmadan çoğu şeyi öğrenemiyor. Ben insan oğlunu böyle kabul ettim. Büyüyü, küçüğü, bazen geri dönülmez olanları oluyor. Ama insanız işte, kusurlarımız oluyor.

    Bence en zor şey insan olabilmek ya da delirmeden durabilmek bu dönemde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Bence de insan hatalarıyla büyüyor, gerçek bir birey oluyor. Hiç hata yapmadan büyür mü insan? Olgunlaşamaz bence.

      Sil
  4. Çok sevdiğim bir söz vardır, şuraya da bir not düşmüş olayım: Yapmayıp da pişman olacağına yap da pişman ol!

    Arya'ya yeni okulunda başarılar. Fotoğraf, kıyafet, yüzdeki ifade ve duruş muhteşem:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen yapmayıp pişman oluyoruz, bazen yapıp... Ama galiba haklısın Sevgili Buraneros. Her kış en az bir kez hırpalarım kendimi neden yaşarken annemle bir fincan sahlep içmedim diye. Yapmadıklarımız daha büyük pişmanlık sanırım.

      Arya adına çok teşekkürler :)

      Sil
  5. Arya'ya başarılar dilerim. Hülya

    YanıtlaSil
  6. Arya'ya başarılar diliyorum ve iyi ki blogları açmışız diyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Bence de iyi ki açmışız bloglarımızı :)

      Sil
  7. Arya'ya muhteşem bir yıl dilerim. :)

    Pişmanlık çok ama fena... Yapmaktan değil de yapmamaktan pişman olmak ise daha da fena bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Yapamamaktan pişmanlık konusunda çoğunluk var sanırım :)

      Sil
  8. Ortaokula geçiş biraz daha zorlu. İlkokul öğretmeninden çıkıp her bir branş öğretmeniyle tanışmak, yeni ortam, yeni arkadaşlar... Uyumlu, huzurlu bir geçiş olur dilerim. Blog yazmak bana her zaman suya potkal atmak gibi geliyor. İletilerin altındaki yorumlar ise kumsalda şişeyi açıp içini okuyanlar gibi hissettiriyor. :) Atana da bulana da ne mutlu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ortaokulda her derse farklı öğretmen giriyor oluşu biraz zorlaştırıyor işleri. Bir de Arya isimleri aklında tutmakta çok zorlanıyor. Öğretmenlerin isimlerini bilmiyor şu anda. Zamanla öğreneceğinden de şüpheliyim çünkü benim yakın arkadaşlarımın isimlerini bile hâlâ unutuyor :(

      Blog ve yorumlarla ilgili benzetmeniz süper olmuş. Kesinlikle blog yazmak da okumak da büyük keyif :)

      Sil
  9. arya arya arya aferin sanaaaa :)

    YanıtlaSil
  10. Arya'ya sağlıklı, mutlu ve başarılı bir eğitim yılı diliyorum Mrs. Kedi:)

    YanıtlaSil

İyileştiren Sevgi

" Seni sevmeyi dünyanın en güzel şiiri yapacağım " demiş Edip Cansever. İnsan kendini sevilmeye layık görmeyince gerçekten sevildi...