Pazartesi, Eylül 04, 2023

Eylül Meydan Okuması #4

4- Kolleksiyon yaptığınız bir şey var mı?

Kızımla birlikte deniz kabuğu koleksiyonu yapıyoruz. Bir de eğer sayılırsa gittiğimiz yerlerden aldığımız magnetleri buzdolabımızın üstünde biriktiriyoruz :D

Küçükken silgi koleksiyonu yapmıştım ama bütün silgi değil. Küçücük, minnacık, kare kare kesilmiş, renk renk yepyeni silgilerden bahsediyorum :)) Tabi sonra bir gün annem hepsini atmıştı. Deniz kabuğu koleksiyonumuz yere göğe sığmayacak hâle geldikçe ben de annemi anlıyorum :))

... 

Misafirlerimizle gezmeye devam ediyoruz. Bugün Arhavi'deki Çifte Köprülere ve Mençuna Şelalesi'ne gittik. Bayıldık 😍





8 yorum:

  1. Ordu'dan bir poşet deniz kabuğu ile döndüm. Koleksiyon yapılacak kadar var ama ben seversem abartırım çok da şey etmeyim şimdi. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de abartma; evin her yanı deniz kabuğu olur sonra :))

      Sil
  2. yemyeşil, ne kadar güzel yerler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1 - 1,5 km yeşillikler içinden merdivenle tepeye doğru tırmanılarak ulaşılıyor. Yorucu ama sonuç büyüleyici :)

      Sil
  3. magnet ve kabuk biriktirenler çok de miii :)

    YanıtlaSil
  4. Sanırım ortaokula giderken pul koleksiyonuna başlamış, bu iş için özel yapılmış defterlerden almıştım. Çok uzun sürmedi, o günden bu yana kolleksiyon hiç ilgimi çekmedi. Size tabiatla iç içe güzel gezmeler Mrs. Kedi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Babam da yapmış pul koleksiyonu Mr. Kaplan. Bakması çok keyifli oluyor. Babamın evine gidince çıkarıp bakıyorum hep o pul dolu defterlere :)

      Sil

İyileştiren Sevgi

" Seni sevmeyi dünyanın en güzel şiiri yapacağım " demiş Edip Cansever. İnsan kendini sevilmeye layık görmeyince gerçekten sevildi...