Pazar, Eylül 03, 2023

Eylül Meydan Okuması #3

Yüreğimin İklimi, Eylül için çok güzel sorular hazırlamış, 3.günden Merhaba!

3- En beğendiğiniz mimari eser? Neden?

Bir değil birkaç eser sayacağım izninizle :) Ama hepsinin mimarı aynı: Gaudi :) 

En sevdiklerim:

La Sagrada Familia

Casa Batlló

Casa Milà

Park Güel

Neden sorusunun cevabına gelirsek; hepsinin bir zihinden çıktığını anlamanın kolay oluşunu ve Gaudi'nin kendine has, eğlenceli, farklı mimari tarzını seviyorum. Umarım bir gün yakından göreceğim hepsini :)

... 

Bahsetmedin geçemeyeceğim; Eylül gelirken bize sevdiklerimizi de getirdi :) Dayımız ve yengemiz İstanbul'dan yola çıkıp başladıkları Karadeniz turunda bize de uğradılar. İnanılmaz kafa dengi ve çooook tatlılar ❤️ Dün hep birlikte Fındıklı'ya, Arılı deresine ve Çağlayan köyüne gittik. Dereye ve Çağlayan köyündeki köprüye bayıldılar. Şahane bir gündü. 





Bugün Borçka Karagöle' e gideceğiz. Ama önce dayımın şu an mutfakta keyifle hazırladığı menemeni yememiz gerek :) 

14 yorum:

  1. İnsan sevdikleriyle mutlu oluyor bu hayatta.
    Afiyet olsun. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çok doğru bir tespit! Çok teşekkürler :)

      Sil
  2. O zaman sen Alan Parson Project'in La Sagrada Familia adlı bestesinin de içinde olduğu 1987 tarihli Gaudi albümünden haberdar olmalısın! Eğer haberin yoksa bizden değilsin:)

    Son cümle şaka, yaş itibariyle habersiz olman normal:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa hiç haberim yok Sevgili Buraneros. Hemen bakıyorum. Çok teşekkürler :)

      Sil
  3. la sagra da familia adlı şarkı ve aynı adlı dizi de güzel :)

    YanıtlaSil
  4. Gözünüz aydın, ne güzel olmuş.

    Son fotoğraftaki köprü de mimari eser olarak harika gözüküyor bence :)

    Gaudi'nin eserlerini ben se görmeyi çok istiyorum.

    YanıtlaSil
  5. Ben de merak ettim ,bakayım Gaudi'nin eserlerine.

    YanıtlaSil
  6. Yaa hepsini de çok merak ediyorum. İspanya'ya gitmem lazım ama nasıl, düşünelim. :)

    YanıtlaSil
  7. Çok keyifli bir yaz geçirdin ve buna şahit olmaktan mutlu oldum ben de :) <3

    YanıtlaSil

İyileştiren Sevgi

" Seni sevmeyi dünyanın en güzel şiiri yapacağım " demiş Edip Cansever. İnsan kendini sevilmeye layık görmeyince gerçekten sevildi...