Çarşamba, Eylül 06, 2023

Eylül Meydan Okuması #5 ve #6

Maalesef 5.günü kaçırdım ama ikisi bir arada olsun bu seferlik :) 

5- Hangi film? Niçin?

Yine benim için tek cevabı olmayan bir soru. İlk aklıma gelenler:

  • Star Wars (ilk üçleme) 
  • Geleceğe Dönüş Serisi
  • Matrix
  • Kör Nokta (Sandra Bullock) 
  • Julie and Julia
  • 50 İlk Öpücük

Neden sorusunun cevabı hepsi için aynı: İzlerken kendimi iyi hissediyorum, derdim tasam dağılıyor, iyi geliyor :) 


6- Şunu görmeden/yapmadan ölmek istemem, dediğiniz şey nedir?

Sanırım çoğu anne-baba gibi kızımın büyüyüp kendi ayakları üzerinde bağımsızca durabildiğini, hayallerini gerçekleştirdiğini, mutlu ve güvende olduğunu görmeden ölmek istemem.

Eskiden olsa bu soruya çok başka cevaplar verirdim ama şu an hepsi çok manasız geliyor. 

Büyümek (?) ne ilginç!



14 yorum:

  1. Filmlerin tamamı bence de güzel ve bıkmadan seyredilebilir.
    Ahh ah bu analık , hep böyleyiz istekler çocujklarla ilgili üstelik büyüselerde değişmiyor ,onlarla ilgili isteyecek bir şeyler hep buluyoruz. Güzel ömürleri olsun çocuklarımızın.

    YanıtlaSil
  2. Daha durun, torun göreceksiniz Mrs. Kedi. Allah uzun ömür versin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Torun çok ütopik geliyor şu an bana Mr. Kaplan ama eminim o gün geldiğinde çok mutlu eder bizi :)

      Sil
  3. Filmler güzel dileğinizde umarım gerçek olur torun çocukları bile görürsünüz.

    YanıtlaSil
  4. Julie and Julia'yı bende çok seviyorum. :)

    YanıtlaSil
  5. geleceğe dönüş hihi en az 50 kere izledim :)

    YanıtlaSil

İyileştiren Sevgi

" Seni sevmeyi dünyanın en güzel şiiri yapacağım " demiş Edip Cansever. İnsan kendini sevilmeye layık görmeyince gerçekten sevildi...