Cuma, Eylül 08, 2023

Eylül Meydan Okuması #8

 8- Biri vardı değil mi "bu insan" olmanızı sağlayan kimdi o?

Biri yoktu, Hayat vardı. Annemin hastalığı, babamın teşhisi konmamış deliliği... Tek kurtuluş okuyup kendimi kurtarmaktı. Kurtardım kendimi. İlla biri demem gerekiyorsa BEN diyorum. BENDİM.

Öğretmenlerimin hakkını da teslim etmem gerek tabi ki. Özellikle birkaç öğretmenimin anlayışı, sevgisi, desteği olmasaydı hayat benim için daha da zor olurdu. 

...

Annem ameliyattan çıktı. Her şey yolundaymış. Bir diğer güzel haber Arya yaz boyu haftada 5 gün devam ettiği akıl oyunları, satranç ve kitap kulübünde örnek öğrenci seçildi. Gözlerim doldu kuzumun adını duyunca. Gururluyum.


13 yorum:

  1. Kocaman öpüyorum güçlü Rüya'yı.

    Arya'ya da tebrikler.

    Anneciğine bir geçti geçti daha , tez elden iyileşsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de kocaman öpüyorum seni :) Çok teşekkürler :)

      Sil
  2. Kızına tebrikler, annenize de acil şifalar.

    YanıtlaSil
  3. Bu soru Arya'ya sorulsaydı cevabı çok net olurdu sanırım. "Başta annem." İkinizi de yürekten kutluyorum.
    Sağlıklı, huzurlu, mutlu günler diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Arya öyle değişik bir çocuk ki... Ne kadar etkimiz var üzerinde bilemiyorum ama annesi oldupum için gurur duyuyorum. Bir çocuk büyütmek, birey okuluna şahitlik etmek hem çok çok çok zor hem de çok güzel.

      Sil
  4. Alnınızdan öptüm sayın. Helal olsun.

    Arya kuzuma kocaman sevgiler, daha nice başarılarını görün.

    Anneniz de güzel bir nekahat dönemi ile hızlıca toparlar kendini inşallah...

    YanıtlaSil
  5. Anneye şifalar..
    Arya'ya tebrikler:)

    YanıtlaSil
  6. bendim hayır bendim hayır bendim :)

    YanıtlaSil
  7. Doğru cevap evet, "bendim" Mrs. Kedi. Arya'yı tebrik ediyorum. Tek şanssızlığı yaşadığı ülke:(

    YanıtlaSil

İyileştiren Sevgi

" Seni sevmeyi dünyanın en güzel şiiri yapacağım " demiş Edip Cansever. İnsan kendini sevilmeye layık görmeyince gerçekten sevildi...